dinsdag 15 mei 2012

Foto's van de eerste communie.

Afgelopen zaterdag was het feest op onze school. Zes Jonatannertjes deden hun eerste communie. Niet alleen deze kinderen hadden heel hard gewerkt en geoefend, ook veel meesters en juffen hadden gezorgd voor de muziek, de prachtige versiering van de zaal, de receptie, de bloemen... Toen het dan eindelijk zo ver was, liep alles perfect. Er werd vlotjes voorgelezen, knap toneelgespeeld, mooi gezongen en de muzikanten van ons huisorkest lieten ons allemaal genieten van hun mooie muziek. Zelfs de zon was van de partij! Hier zijn wat sfeerbeelden, zodat jullie allemaal even kunnen meegenieten!

1 opmerking:

  1. Mooi album, als ik dit zie denk ik direct terug aan de viering die Midas bij jullie beleefde, ... ik hoor hem nog zeggen, "liefste broereman, ik pest jou te veel, dat zal ik nooit meer doen" :-) een heel persoonlijke viering die in je hart gegrift blijft staan.
    proficiat aan de kindjes en aan het leerkrachten team, ... ik zou bij jullie met plezier mijn eigen communie nog eens over willen doen!
    dikke duim van de mama van Mats en Midas (Karin)

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.